360054248806836005424880683600542488068 3600542488068 13600542488068 13600542488068 1 3600542488068 33600542488068 33600542488068 3 3600542488068 43600542488068 43600542488068 4 3600542488068 53600542488068 53600542488068 5 3600542488068 63600542488068 63600542488068 6 3600542488068 73600542488068 73600542488068 7

ДЛЯ ІНТЕНСИВНОГО ОЧИЩЕННЯ ШКІРИ ОБЛИЧЧЯ, СХИЛЬНОЇ ДО НЕДОЛІКІВ ЗВОЛОЖУВАЛЬНИЙ ГЕЛЬ

 

Розмір
250 мл.

Інформація про Продукт

ЗВОЛОЖУВАЛЬНИЙ ГЕЛЬ ДЛЯ ІНТЕНСИВНОГО ОЧИЩЕННЯ ШКІРИ ОБЛИЧЧЯ, СХИЛЬНОЇ ДО НЕДОЛІКІВ


М'який очищувальний гель, збагачений гіалуроновою кислотою, керамідами та глиною, глибоко очищує шкіру, зменшує видимість пор і нерівність поверхні шкіри та підтримує захисний бар'єр шкіри. 

Після 1-ого використання: 100% опитаних : шкіра відчувається заспокоєною. ** 96% опитанних: шкіра відчувається очищеною від бруду, шкірного жиру та макіяжу для обличчя та очей.** Через 2 тижні: 98% опитаних: шкіра виглядає відновленою та світлішою.** **Споживчий тест, 60 жінок 

Спосіб застосування

Наносити двічі на день на вологу шкіру обличчя легкими масажними рухами. Змити водою.

Склад

AQUA / WATER, GLYCERIN, SODIUM METHYL COCOYL,TAURATE, COCO-BETAINE, SODIUM COCOYL ISETHIONATE, SODIUM CHLORIDE,,NIACINAMIDE, GLYCERYL STEARATE, PEG100,STEARATE, PPG-5-CETETH-20,,PEG-55 PROPYLENE GLYCOL OLEATE, SODIUM CITRATE, SODIUM HYALURONATE,,SODIUM HYDROXIDE, 2-OLEAMIDO-1,3-,OCTADECANEDIOL, KAOLIN, COCONUT ACID,PROPYLENE GLYCOL, CAPRYLYL GLYCOL, CITRIC ACID, POLYQUATERNIUM-53,ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATECROSSPOLYMER, SODIUM BENZOATE,SALICYLIC ACID, PHENOXYETHANOL, CHLORPHENESIN.

Соціальний та екологічний вплив

Екологічний вплив

Вуглецевий слід

г(1) за одне використання

г hа 10mL

Водний слід

(2) за одне використання

hа 10mL

Умови виробництва

Виготовлено в Польщі на відповідальному заводі

Рівень переробки відходів на виробництві:

Рівень використання відновлюваної енергії:

(3)

Екологічний вплив паковання

% of cardboard/paper certified FSC® or PEFC:

(4) (3):

(5) (4) :

Чи може паковання бути використано повторно:

Соціальний вплив продукту