360054242712836005424271283600542427128 3600542427128 13600542427128 13600542427128 1 3600542427128 23600542427128 23600542427128 2 3600542427128 33600542427128 33600542427128 3 3600542427128 43600542427128 43600542427128 4 3600542427128 53600542427128 53600542427128 5 GARNIER 2022 3000x3000 CrueltyFree UKR v1GARNIER 2022 3000x3000 CrueltyFree UKR v1GARNIER 2022 3000x3000 CrueltyFree UKR v1

Для нормальної та комбінованої шкіри ГІАЛУРОНОВИЙ АЛОЕ-ГЕЛЬ

 

Розмір
50 мл.

Інформація про продукт

Крем, що забезпечить довготривале зволоження та наповнить шкіру вологою? Це про гіалуроновий алое-гель від Garnier!

Наш гель поєднує у складі гіалуронову кислоту натурального походження та органічне алое вера для забезпечення тривалого зволоження шкіри до 48 годин.

Гель має легку текстуру та аромат, що надає шкірі відчуття свіжості та відчуття комфорту. Ідеально підходить для нормальної та комбінованої шкіри обличчя.

Спосіб застосування

Гіалуроновий алое-гель можна використовувати 2 способами:

Як денний крем:

Наносити щоранку на очищену шкіру обличчя легкими круговими рухами.

Як маску:

Нанести товстим шаром на очищену шкіру обличчя, залишити на 3 хвилини. За необхідності видалили залишки ватним диском. Уникати зони навколо очей та контуру губ.

Склад

AQUA / WATER • GLYCERIN • PROPANEDIOL • ALCOHOL DENAT. • PENTYLENE GLYCOL • ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE POWDER • VITIS VINIFERA FRUIT WATER / GRAPE FRUIT WATER • SODIUM HYALURONATE • SODIUM HYDROXIDE • CAPRYLYL GLYCOL • POLYGLYCERYL-10 LAURATE • ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER • SALICYLIC ACID • PARFUM / FRAGRANCE (F.I.L. B216915/1).

Соціальний та екологічний вплив

Екологічний вплив

Вуглецевий слід

г(1) за одне використання

г на 10 мл

Водний слід

(2) за одне використання

на 10 мл

Умови виробництва

Виготовлено в Німеччині на відповідальному заводі

Рівень переробки відходів на виробництві:

Рівень використання відновлюваної енергії:

(3)

Екологічний вплив паковання

% of cardboard/paper certified FSC® or PEFC:

(4) (3):

(5) (4) :

Чи може паковання бути використано повторно:

Соціальний вплив продукту