360054215482636005421548263600542154826 3600542154826 13600542154826 13600542154826 1 3600542154826 23600542154826 23600542154826 2 3600542154826 33600542154826 33600542154826 3 GARNIER 2022 3000x3000 CrueltyFree UKR v1GARNIER 2022 3000x3000 CrueltyFree UKR v1GARNIER 2022 3000x3000 CrueltyFree UKR v1

Для зменшення видимості темних кіл під очима ТКАНИННА МАСКА «ЗВОЛОЖЕННЯ + СВІЖИЙ ПОГЛЯД»

 

Розмір
28 г.

Інформація про Продукт

ТКАНИННА МАСКА «ЗВОЛОЖЕННЯ + СВІЖИЙ ПОГЛЯД» ДЛЯ ЗМЕНШЕННЯ ВИДИМОСТІ ТЕМНИХ КІЛ ПІД ОЧИМА

 

Маска збагачена гіалуроновою кислотою і апельсиновим соком. Інтенсивно зволожує, освіжає, зменшує видимість темних кіл та мішків під очима.

 

Суперохолоджуючий ефект:  температура шкіри знижена до -4°C після застосування*

 

* Інструментальний тест, 26 жінок

Спосіб застосування

1. Розгорніть маску. Нанесіть на попередньо очищену шкіру обличчя навколо очей. Розгладьте маску по контурам. 

2. Залишіть на 15 хвилин.

3. Зніміть тканину та розподіліть залишки маски по шкірі, або видаліть за допомогою ватного диску.

 

Для більш сильного охолоджуючого ефекту  зберігати у холодильнику.

Склад

968179 06 : AQUA / WATER,

PROPYLENE GLYCOL, GLYCERIN, CAMELLIA SINENSIS

LEAF EXTRACT, CITRIC ACID, CITRUS AURANTIUM

DULCIS JUICE / ORANGE JUICE, DIPOTASSIUM

GLYCYRRHIZATE, GLYCERYL ACRYLATE / ACRYLIC ACID

COPOLYMER, HYDROGENATED STARCH HYDROLYSATE,

HYDROXYACETOPHENONE, HYDROXYETHYLCELLULOSE,

MANNOSE, P-ANISIC ACID, PHENOXYETHANOL,

POTASSIUM HYDROXIDE, POTASSIUM SORBATE, PVM /

MA COPOLYMER, SODIUM BENZOATE, SODIUM

HYALURONATE, XANTHAN GUM (F.I.L C260530/3).

Соціальний та екологічний вплив

Екологічний вплив

Вуглецевий слід

г(1) за одне використання

г на 10 мл

Водний слід

(2) за одне використання

на 10 мл

Умови виробництва

Виготовлено на виробництві, що турбується про довкілля

Рівень переробки відходів на виробництві:

Рівень використання відновлюваної енергії:

(3)

Екологічний вплив паковання

% of cardboard/paper certified FSC® or PEFC:

(4) (3):

(5) (4) :

Чи може паковання бути використано повторно:

Соціальний вплив продукту