360054198948136005419894813600541989481 3600541989481 13600541989481 13600541989481 1

Botanic Therapy Зелений Чай, Алое та Цитрус Тонізуючий шампунь 400 мл

 

Розмір
400 мл

Інформація про продукт

Botanic Therapy Зелений Чай, Алое  та Цитрус, шампунь для всіх типів волосся.

BOTANIC: експерти Garnier у сфері ботаніки відібрали натуральні екстракти зеленого чаю, алое та цитруса для створення унікальної рецептури для всіх типів волосся.

THERAPY: інтенсивний догляд за волоссям. Виняткова рецептура шампуню інтенсивно доглядає за волоссям, наповнює їх життєвою силою, відроджує природну красу та дарує сяяння без обтяження.

Результат: Ваше волосся виглядяє живим, пружним та красивим. Волосся здобуває здорове сяяння та тривале відчуття свіжості.

Легка тануча текстура шампуню зі свіжим рослинним ароматом прекрасно піниться і швидко змивається водою, піклуючись про шкіру голови.

Спосіб застосування

Спосіб застосування: Нанести на вологе волосся, спінити, змити водою. При потраплянні в очі, негайно промити їх водою. Не ковтати. Зберігати в місцях, недоступних для дітей.

Склад

1217465 - СКЛАД: AQUA / WATER, AMMONIUM LAURYL SULFATE, SODIUM CHLORIDE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, CAMELLIA 
SINENSIS LEAF EXTRACT, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, LAMIUM ALBUM FLOWER/LEAF/STEM EXTRACT, LIPPIA CITRIODORA  LEAF EXTRACT, CITRUS LIMON FRUIT EXTRACT / LEMON FRUIT EXTRACT, GLYCERIN, TRIETHYL CITRATE, SODIUM HYDROXIDE,  ALCOHOL, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, CITRIC ACID, MALTODEXTRIN, POTASSIUM SORBATE, SODIUM 
BENZOATE, BENZOIC ACID, LINALOOL, LIMONENE, CITRAL, PARFUM / FRAGRANCE. (F.I.L Z295867/1).

Соціальний та екологічний вплив

Екологічний вплив

Вуглецевий слід

г(1) за одне використання

г на 10 мл

Водний слід

(2) за одне використання

на 10 мл

Умови виробництва

Виготовлено на виробництві, що турбується про довкілля

Рівень переробки відходів на виробництві:

Рівень використання відновлюваної енергії:

(3)

Екологічний вплив паковання

% of cardboard/paper certified FSC® or PEFC:

(4) (3):

(5) (4) :

Чи може паковання бути використано повторно:

Соціальний вплив продукту

СПРОБУЙ КОМПЛЕКСНИЙ ДОГЛЯД