360054208638736005420863873600542086387

Botanic Therapy Мед і Бджолиний Віск Відновлювальний бальзам-ополіскувач 200 мл

 

Розмір
200 мл

Інформація про продукт

Botanic Therapy Мед і Бджолиний Віск, бальзам-ополіскувач для дуже пошкодженого та посіченого волосся.

Відновлювальна рецептура з інгредієнтами, що зміцнюють дуже пошкоджене та посічене волосся

BOTANIC: експерти у сфері ботаніки відібрали інгредієнти для створення унікальної рецептури від Garnier:
• Акацієвий Мед для інтенсивного живлення та пом’якшення волосся, зібраний з Європейських акацієвих лісів.
• Бджолиний Віск для зменшення пошкоджень від ламкості та розчісувань.
THERAPY: це інтенсивний догляд за волоссям. Ця виняткова рецептура ефективно відновлює волосся для повернення його природної краси.

Результат: мікротріщини у поверхні волосини заповнені по всій довжині (1). Волосся сильніше, захищене та відновлене до кінчиків.

(1) Інструментальний тест після 10 використань шампуню та бальзаму-ополіскувача.

Спосіб застосування

Спосіб застосування: нанести на вологе вимите волосся, помасувати, змити. При потрапляннi в очi, ретельно промити їх великою кількістю води. Не ковтати. Зберігати в місцях недоступних для дітей.

Склад

1161399 – INGREDIENTS: AQUA / WATER, CETEARYL ALCOHOL, STEARAMIDOPROPYL DIMETHYLAMINE, ISOPROPYL MYRISTATE, CETYL ESTERS, PARFUM / FRAGRANCE, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL / SUNFLOWER SEED OIL, MEL / HONEY, CERA ALBA / BEESWAX, SODIUM CHLORIDE, CAPRYLYL GLYCOL, TARTARIC ACID, BENZOIC ACID, CARAMEL, COUMARIN, LIMONENE, BENZYL ALCOHOL, BENZYL SALICYLATE (F.I.L. Z299255/1)

Соціальний та екологічний вплив

Екологічний вплив

Вуглецевий слід

г(1) за одне використання

г на 10 мл

Водний слід

(2) за одне використання

на 10 мл

Умови виробництва

Виготовлено на виробництві, що турбується про довкілля

Рівень переробки відходів на виробництві:

Рівень використання відновлюваної енергії:

(3)

Екологічний вплив паковання

% of cardboard/paper certified FSC® or PEFC:

(4) (3):

(5) (4) :

Чи може паковання бути використано повторно:

Соціальний вплив продукту

СПРОБУЙ КОМПЛЕКСНИЙ ДОГЛЯД