360054249795436005424979543600542497954 3600542497954 13600542497954 13600542497954 1 3600542497954 23600542497954 23600542497954 2 3600542497954 33600542497954 33600542497954 3 3600542497954 43600542497954 43600542497954 4 3600542497954 63600542497954 63600542497954 6

ПРОТИ НЕДОЛІКІВ ШКІРИ ОБЛИЧЧЯ СИРОВАТКА-ПІЛІНГ З ВУГІЛЛЯМ

 

Розмір
30 мл.

Інформація про Продукт

СИРОВАТКА-ПІЛІНГ З ВУГІЛЛЯМ ПРОТИ НЕДОЛІКІВ ШКІРИ ОБЛИЧЧЯ

Перша сироватка від Garnier з 4% концентрацією* активних інгредієнтів [НІАЦИНАМІД + AHA + BHA] помітно зменшує видимі проявлення прищів, прояви постакне та недоліків шкіри. Відновлює гладеньку поверхню шкіри, тон стає більш рівним. *Серед продукції ТМ Garnier.

4% [НІАЦИНАМІД + AHA + BHA] AHA - альфа-гидроксікислота, що має відлущувальні властивості. BHA - саліцилова кислота - зменшує видимі прояви недоліків шкіри та пори. Ніацинамід відомий протизапальними властивостями та здатністю вирівнювати тон шкіри.

Спосіб застосування

Наносити масажними рухами на очищену шкіру обличчя. Використовуйте кожного ранку та вечора як звичайну сироватку, або наносьте безпосередньо на недоліки шкіри. Не наносьте на зону навколо очей.

Склад

AQUA / WATER, ALCOHOL DENAT.,NIACINAMIDE, GLYCERIN, PROPANEDIOL, SODIUM HYDROXIDE,CHARCOAL POWDER, HYDROXYACETOPHENONE,HYDROXYETHYLPIPERAZINE ETHANE SULFONIC ACID,HYDROXYPROPYL GUAR, CAPRYLYL/CAPRYL GLUCOSIDE, CITRIC ACID,LACTIC ACID, PHYTIC ACID, POLYGLYCERIN-10, POLYGLYCERYL-10MYRISTATE, POLYGLYCERYL-10 STEARATE, SODIUM DEHYDROACETATE,SALICYLIC ACID, CI 17200 / RED 33, CI 19140 / YELLOW 5, CI 42090 /BLUE 1, PARFUM / FRAGRANCE.

 

Соціальний та екологічний вплив

Екологічний вплив

Вуглецевий слід

г(1) за одне використання

г hа 10mL

Водний слід

(2) за одне використання

hа 10mL

Умови виробництва

Виготовлено в Німеччині на відповідальному заводі

Рівень переробки відходів на виробництві:

Рівень використання відновлюваної енергії:

(3)

Екологічний вплив паковання

% of cardboard/paper certified FSC® or PEFC:

(4) (3):

(5) (4) :

Чи може паковання бути використано повторно:

Соціальний вплив продукту